MOTOROLA RAZR UN SIMBOL REINVENTAT
Motorola a readus pe piață o versiune ultra-modernă Razr, telefonul care acum 15 ani era un simbol fashion și care a definit o parte din cultura pop. Îți aduci aminte cu siguranță de Moto Razr V3, care venea într-o gamă variată de culori, dar și de modelul Razr V3i D&G, ediție limitată, care nu putea trecea neobservat. Razr V3i D&G era un must-have, care putea fi cumpărat din magazinele Dolce&Gabbana.
Fiecare dispozitiv era numerotat individual, iar cei doi designeri italieni și-au pus amprenta asupra telefonului printr-un finisaj distinctiv auriu, o sonerie polifonică și un videoclip care ilustra 20 de ani de istorie a brand-ului Dolce&Gabbana.
A fost, poate, printre primele momente în care tehnologia și moda s-au asociat și au arătat că pot cuceri lumea.
Cu marginile sale elegante și cu tastatura metalică, Razr a ieșit în evidență dintr-o serie de telefoane generice flip și a făcut ca Motorola să fie un brand cool. De altfel, Motorola Razr era telefonul preferat al vedetelor, David Beckham, Bono și Paris Hilton fiind doar câțiva dintre cei care îl utilizau. Ca o confirmare a popularității, trebuie spus că la începutul anilor 2000, în aproape patru ani, Motorola a vândut peste 130 de milioane de unități Razr, devenind unul dintre cele mai îndrăgite și iconice telefoane din lume.
Pentru mulți, Razr a fost primul telefon mobil, dar versiunea lui de acum vine să impresioneze printr-o tehnologie nouă, oferind utilizatorilor o experiență unică și, totuși, familiară.
Telefonul care a marcat o generație aduce acum un plus de rafinament și ingeniozitate smartphone-urilor, într-un mod deosebit. În timp ce majoritatea telefoanelor devin din ce în ce mai mari, Razr propune…
Citeste continuarea AICI