Impreună pentru rugby!
de Crina Alexe. Fotografii de Christian Tudose.
Ionuț Dumitru poartă tricou Sports DEpoque (replică a echipamentului primei echipe a României la Jocurile Inter-Aliate 1919), 590 lei, și un ceas Tissot Seastar Diver 1000 Automatic T120.407.17.041.00, 3.540 lei Florin Surugiu poartă tricou Sports Epoque (replică a echipamentului primei echipe a României la Jocurile Inter-Aliate 1919 ), 590 lei, și un ceas Tissot Seastar Diver 1000 Chronograph T120.417.37.051.00, 3.080 lei
ELLE: De unde a pornit ideea parteneriatului între Tissot și echipa națională de rugby a României? De ce tocmai rugby?
ION SCHIAU: Tissot nu este un simplu brand de ceasuri. Este un brand cu o poveste solidă, cu multă istorie, în special în domeniul sportului. Brand-ul este partenerul unora dintre cele mai mari competiții de rugby din Europa (Turneul celor 6 națiuni, Campionatul European EPCR Champions Cup și Campionatul francez Top 14). Astfel, Tissot devine cel mai important brand de ceasuri care sprijină rugby-ul la nivel internațional. Trebuie să admit că rugby-ul este și sportul meu de suflet, pe care l-am practicat mulți ani. Pasiunea pentru un astfel de sport m-a determinat să merg mai departe, chiar la o colaborare cu Stejarii – o echipă legendară, acest sport având o tradiție în țara noastră. Am convins brand-ul Tissot de acest parteneriat și am reușit să lansăm o primă ediție limitată, produsă și lansată în 2018, cu scopul sprijinirii rugby-ului românesc.
ELLE: Au mai existat astfel de colaborări cu federații naționale (de rugby sau alte sporturi) în istoria brand-ului?
I.S.: Tissot este brand-ul elvețian cu cele mai mari vânzări din punct de vedere cantitativ și,…
Citeste continuarea AICI