Designer-ul Paul Andrew, între meșteșug și inovație

0

L-am întâlnit prima dată pe americanul Paul Andrew la Paris, în propriul său showroom, amenajat într-un apartament tipic parizian lângă Notre-Dame. Paul (îmbrăcat cu o cămașă albă impecabilă, peste care purta un sweater negru cu glugă, și cu o pereche de jeanși) întâmpina personal fiecare invitat care venea să îi vadă noua colecție și tot el povestea cu pasiune despre fiecare model în parte. Trebuie să recunosc că mi-a vorbit mult despre pantofii preferați ai lui Meghan Markle, un model de stiletto clasic, cu o siluetă suplă, numit Pump-it-Up.

Andrew și-a lansat propriul brand în 2013, iar în 2016 a fost numit designer de accesorii la Salvatore Ferragamo, fiind pentru prima dată când Ferragamo angaja un alt designer în afară de el.

Prima sa colecție pentru casa Ferragamo a fost cea pentru sezonul de toamnă-iarnă 2018, cu care a demonstrat că are un talent și o înclinație aparte pentru modul în care se îmbină inovația cu tradițiile și cu arhiva uneia dintre cele mai vechi case italiene.

Pentru brand-ul Paul Andrew, femeia este mereu în centrul atenției. Designerul consideră că femeile sunt atrăgătoare atunci când au încredere în ele însele, așa încât a decis să creeze cei mai dezirabili pantofi pentru ele. Și-a îndeplinit scopul!

ELLE: Când și cum a început pasiunea ta pentru pantofi?
PAUL ANDREW: Când eram copil eram sigur că voi deveni arhitect. Îmi plăcea foarte mult să schițez obiecte de mobilier și eram foarte atras de forma și construcția clădirilor. În orice caz, munca tatălui meu în calitate de tapițer al Reginei în castelul Windsor a însemnat că a fost înconjurat de tehnici artizanale tradiționale, iar acest lucru a influențat…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.