6 motive pentru care trebuie să cumperi local și creativ

0

Acum câteva luni, Irina Marinescu îmi spunea într-un interviu că brand-ul pe care l-a creat, Cap Aurora, a pornit în urma unui impuls interior care o provoca să facă bine, să se înscrie la Swimathon și să înoate pentru copiii cu autism. Așa a început să facă tricouri și tote bag-uri ale căror broderii manuale descriu înotătoare sincron, marinari, bărci, valuri și cam tot ceea ce ne poate duce cu gândul la mare. Un brand pe care-l numește „sora ei’ și îl consideră o entitate, pentru că îi simte forța și autonomia.

Despre asta este vorba atunci când intri în showroom-ul unui om care și-a luat pasiunea în propriile mâini și a spus „eu asta voi face, indiferent de obstacolele pe care trebuie să le trec’. Întâi de toate, dincolo de avantajele clare ale susținerii afacerilor locale, despre care vorbim mai jos, atunci când sprijini un antreprenor îți arăți respectul pentru un om care și-a investit acolo toate visurile și speranțele, un om care a riscat și a reușit, dar nu înainte de a se confrunta cu tot felul de provocări.

Deseori mă surprind visând cu ochii deschiși la o afacere proprie, însă mă trezesc atunci când îmi vine în minte tot efortul de care este nevoie pentru a pune pe picioare un business. De aceea, cred că trebuie să faci și tu acest exercițiu și să încerci să-ți imaginezi cum ar arăta propriul tău brand, cât succes ar avea sau care ar fi oamenii care i-ar trece pragul.

La Miercurea Minților Creative se întâlnesc zeci de astfel de oameni care au pus în practică toate ideile desprinse din acea imaginație. Miercurea Minților Creative este un proiect inițiat de UniCredit Bank și primul eveniment de cumpărături dedicat afacerilor…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.