5 lucruri pe care le-am învățat din muzica românească a anului 2019
Am aruncat un ochi la cele mai vizionate clipuri românești din 2019 și am dat de nume deja consacrate, dar și de câțiva artiști (foarte tineri) care ne demonstrează că Generația Tik Tok are planuri mari. După această incursiune în universul pop, am pregătit, mai jos, o listă cu 5 lucruri pe care le-am învățat din muzica românească a ultimului an:
Fake-urile Gucci sunt cel mai rău lucru din lume
Celebrul brand italian e menționat de rapperi în versurile lor încă de la începutul hip-hop-ului, așa că nu e de mirare că unul dintre ei și-a luat numele de scenă Gucci Mane. Se pare că motivul roșu-verde combinat cu logo-ul recognoscibil e tot ce-ți trebuie ca să arăți că ai o căruță de bani și, cel mai important, că ești stilat. Influența asupra culturii pop se datorează probabil și ușurinței cu care se pronunță, ceea ce face ca nu mulți cântăreți să se laude cu ținutele lor Givenchy sau Yves Saint Laurent.
În spațiul nostru muzical, Gucci a avut momentul de glorie anul trecut, când Abi, auto-intitulatul „rege pă România” a scos un clip (de peste 20 de milioane de vizualizări pe YouTube) în care se mândrește cu papucii săi statement – „Papuci Gucci în picioare, dă-te mare abi / Gucci cu șerpi din cristale, dă-te mare abi” (De altfel, rapper-ul Future cânta încă din 2015 despre cum întreține raporturi sexuale în mult-doriții papuci, semn că avem parte de un revival). În acest context, care este cel mai mare faux-pas? Fără îndoială, fake-urile Gucci. O spun cei de la 5GANG în piesa VIP („Fata mea se-mbracă în Gucci / Fata ta se-mbracă în Fucci”), o spune și Lino Golden pe Gucci Gang („10 albume vreau ca Gucci Mane / Tu porți…
Citeste continuarea AICI