Top 5 sfaturi utile pentru o petrecere la birou

0

Aniversarea unuia dintre colegi, o reușită care a marcat activitatea firmei sau petrecerea de Crăciun ori de Halloween sunt doar câteva dintre momentele pe care le poți sărbători, alături de ceilalți colegi, la birou. Petrecerile organizate la serviciu, după orele de program, pot fi și ele distractive, dacă știi câteva sfaturi utile. Dacă se anunță un party de zile mari chiar în locul în care îți petreci minimum 8 ore pe zi, implică-te și tu în organizarea sa și ține cont de următoarele secrete:

Regula numărul unu: Fără însoțitori 

Una dintre cele mai importante reguli pe care trebuie să o știi când participi la o petrecere la serviciu este că e indicat să mergi neînsoțit. Indiferent cât de tare ți-ar plăcea să îți aduci aici și jumătatea sau poate pe cel mai bun prieten cu care te distrezi de minune, de fiecare dată, nu este tocmai locul potrivit. Nu uita că o petrecere la birou are, printre altele, scopul de a consolida relațiile profesionale și intercolegiale, așadar, este mai bine ca persoanele din afara colectivului să nu fie prezente. Desigur, poți încălca această regulă numai dacă este menționat pe invitație că poți veni cu însoțitori. 

 

Ținuta: cum o alegi?

Cu siguranță că una dintre întrebările care îți vin minte atunci când urmează să participi la o petrecere la birou este ”Cu ce mă îmbrac?”. Este și firesc să-ți faci griji cu privire la ținută, deoarece o astfel de ocazie trebuie să fie, în același timp, formală, elegantă și totuși deloc ostentativă. Ei bine, pentru petrecerea de la birou poți opta pentru aceleași alegeri vestimentare ca și pentru un cocktail party. Domnii nu vor da greș cu un costum clasic sau cu o pereche de jeanși, asortați cu pantofi casual, cămașă și, opțional sacou, în timp ce doamnele pot miza pe little black dress, sau pe rochii conice în nuanțe nude. În cazul în care este organizată o petrecere tematică, este bine să ții cont de dress code-ul impus, pentru a nu face notă discordantă față de ceilalți colegi.

 

Ce trebuie să conțină barul?

Alcoolul, în cantități limitate ce-i drept, poate anima o petrecere, chiar și una organizată la serviciu. Prin urmare, nu omite nici băuturile alcoolice atunci când faci lista de cumpărături pentru cel mai tare office party care se anunță. Recomandarea noastră este să optezi pentru băuturi fine, pe care le poți asezona, după caz, cu apă minerală de o calitate superioară. De asemenea, în cazul unei petreceri tematice, băuturile ar trebui să fie alese în conformitate cu tema. Astfel, limoncello va fi vedeta unei petreceri în stil venețian, în timp ce Vodka-Martini se va încadra perfect în peisajul unui party inspirat din filmele cu James Bond!

Muzica – da sau nu?

Muzica este un alt ingredient care dă savoare unei petreceri. În cazul în care este vorba de un office party, indicat este ca muzica să fie ascultată la un nivel minim de decibeli, pentru a nu deranja colegii rămași după program în celelalte birouri ale clădirii. Și mai indicat este ca muzica aleasă să fie una ambientală, care să permită socializarea dintre invitați. 

PhotoBooth-ul: este o idee inspirată?

Un accesoriu inedit pentru orice petrecere este PhotoBooth-ul. Acesta este potrivit și pentru o petrecere la birou, așa că nu este greșit să te ocupi de închirierea unuia. Cu ajutorul său, veți face o mulțime de poze amuzante, folosind tot felul de props-uri. În plus, aceste fotografii pot fi accesorizate cu magneți și folosite, mai apoi, pentru a decora biroul. 

 

O petrecere la birou nu trebuie să fie un eveniment plictisitor. Pentru a vă bucura împreună de un party memorabil, țineți cont de sfaturile oferite în acest articol!

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.