Tinerețea, noua frumusețe – Elle.ro

0

Tinerețea este noua frumusețe. Și am aflat asta acum mai multă vreme decât îmi place să recunosc, la un congres de beauty din Dubai, unde erau preconizate trend-urile acestei industrii pentru următorii zece ani. Da, tinerețea era prezentată ca un trend de beauty, precum smokey eyes, bucle lejere sau gloss irizant. La momentul respectiv am fost puțin șocată de această alăturare de termeni, însă în perioada ce a urmat m-am lămurit că era absolut justificată. Cuvinte precum anti-aging și rejuvenare ne-au intrat în vocabularul de bază, iar procedurile de întinerire s-au înmulțit ca ciupercile după ploaie.

În ultima decadă, și machiajul și-a schimbat abordarea. Ne-am relaxat în folosirea rujului (care înainte era cel mai cumpărat produs în situații de criză și astfel servea ca index economic) și a culorii în general în favoarea primer-elor care ascund porii și a highlighter-elor care ne subliniază trăsăturile, oferindu-ne un look mai tineresc. În plus, acum cuvântul-cheie, fie că achiziționezi un fond de ten, o cremă sau un serum, este luminozitatea – un atribut al tinereții. De fapt, atacăm semnele îmbătrânirii pe toate fronturile: prin alimentație, sport, meditație, detoxifiere, dar și apelând la produse și proceduri cosmetice și chirurgicale.

Industria anti-aging (acest termen a ajuns destul de controversat, iar FDA-ul își propune să îl scoată de pe produsele de îngrijire a pielii) valora 165 de miliarde de dolari în 2017 (conform www.psmarketresearch.com) și se preconizează că în perioada următoare va crește cu aproximativ 7,9%. Iar factorii care contribuie la acest boom global sunt creșterea populației geriatrice, avansul tehnologiilor estetice și sporirea venitului femeilor în țările dezvoltate.

Produsele antirid, vopseaua pentru păr, ecranul UV, cremele…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.