Tendințe beauty 2019: frumusețe fără cruzime

0

La ce te gândești când auzi expresia frumusețe fără cruzime? Sper că nu la vorba aceea românească ce ne învață că suferă baba la frumusețe, pentru că nu despre asta este vorba aici. Ci despre a fi frumoasă fără ca produsele pe care le utilizezi în acest scop să cauzeze animalelor, mediului, Oceanului șamd.

Până la urmă, dacă tot ni se spune că frumusețea vine din interior, de ce nu ar veni și prin mijloace pentru care nu trebuie să sufere nimeni? Probabil că acesta este semnul cel dintâi al unui public consumator care devine conștient de consecințele acțiunilor sale asupra mediului.

Am vorbit cu experta beauty Lavinia Gogu despre una dintre cele mai importante tendințe din domeniul frumuseții, ajunsă anul acesta la proporții semnificative. Adică aceea de a renunța la testarea pe animale sau la utilizarea ingredientelor de origine animală din compoziția produselor de înfrumusețare.

Frumusețe fără cruzime sau cruelty free

Una dintre principalele tendințe de beauty pentru perioada care urmează este naturalețea, spune experta Lavinia Gogu. Această tendință, spune ea, nu se referă numai la lipsa testărilor pe animale, o practică ce a durat zeci de ani și pentru a cărei interzicere activiștii încă mai militează (pentru că nu toate brand-urile au renunțat la ea). Ci și la actul de a da ceva înapoi naturii care e invariabil afectată de producerea și utilizarea la scară largă a multor tipuri de produse. De aceea, companiile producătoare aduc în atenția consumatorilor de produse de înfrumusețare tot soiul de variante care nu fac rău naturii, care au ambalaje biodegradabile, sau ale căror formule au fost realizate într-un mod etic.

Schimbarea aceasta de atitudine, spune Lavinia Gogu, se datorează chiar consumatoarelor, care în ultima vreme au devenit conștiente de impactul acțiunilor lor,…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.