Primul tău business de eCommerce: Cum poți crește sustenabil vânzările magazinului online?

0

Oricine are un magazin online dorește să crească cât mai mult vânzările. Întrebarea este, cum o faci? 

Deși poți face schimbări drastice strategiei tale de marketing sau magazinului tău online, uneori tot ce trebuie este să schimbi și să testezi câteva elemente cheie pe site-ul tău web.

Acest proces se numește optimizarea conversiei. Obiectivul optimizării conversiilor este creșterea procentului de vizitatori ai site-ului care devin clienți plătitori. Pentru noile companii online, optimizarea conversiilor este crucială, deoarece vă va ajuta să maximizați fiecare vizită pe site-ul dvs. web. Cu cât mai multe dintre aceste vizite le transformați în clienți potențiali sau clienți, cu atât fluxul de numerar este mai bun.

Îmbunătățește-ți vânzările online cu optimizări de conversie punctuale a site-ului web.

Acest ghid îți va arăta cum să îți crești vânzările online cu unele modificări de bază pe site-ul web, pe care le poți implementa rapid atunci când faci optimizarea conversiilor. Fiecare dintre aceste sfaturi se bazează pe statistici sau studii de caz care au arătat creșteri ale vânzărilor.

Urmărește 6 din cele mai bune moduri de a crește rapid vânzările online

1. Construiește încredere în marca ta

Consultă câteva dintre tacticile pe care le poți folosi pentru a crea încredere în rândul clienților cu privire la marca ta:

– Îmbunătățește calitatea produselor tale. Vinde ceea ce spune descrierea produsului tău. Acest lucru indică faptul că ești sincer cu clienții tăi;

– Menține clienții implicați pe paginile proprii de socializare. Poți să efectuezi seminarii web, să înregistrezi videoclipuri live din depozitul/biroul propriu și să inițiezi tombole. Toate aceste activități te ajută să îți implici clienții;

– Distribuie conținut generat de utilizatori pe blogurile tale, pe paginile de socializare, pe site-ul web. Acestea pot fi mărturii ale produselor tale sau tweet-uri ale utilizatorilor tăi care au avut o experiență minunată cumpărând din magazinul online;

– Solicită utilizatorilor să ofere o recenzie sinceră a serviciului tău pe site-urile de recenzii și evaluări;

– Alege o găzduire de încredere pentru comerțul electronic, care este optimizată pentru durate de încărcare rapide.

2. Stabilește prețurile corect

Acum că ai construit o anumită încredere, oamenii îți vor vizita magazinul online. Este timpul să stabilești cotațiile potrivite, astfel încât aceste persoane să poată cumpăra din magazinul tău.

– Află despre costul pe care îl percep alte magazine pentru același produs. Poate că poți valorifica costul ca punct unic de vânzare;

– Schimbă-ți distribuitorul dacă vinde produsul la un cost mai mare. Poate că va trebui să cauți acest lucru pe piață, dar va merita pe termen lung;

– Ia în considerare scăderea prețurilor de livrare sau furnizarea gratuită în cazul în care oamenii cheltuiesc mai mult decât o anumită sumă în magazinul tău, să presupunem 200 RON.

3. Creează o propunere de vânzare unică

Pune-ți următoarele întrebări:

  1. Ce te face să te deosebești de restul magazinelor online?
  2. Care este costul produsului tău?
  3. Care este calitatea produsului?
  4. Ce tip de serviciu clienți oferi?

Acum valorifică toate aceste puncte.

Uneori nici nu îți dai seama care este propunerea ta de vânzare unică. În acest caz, accesează site-ul web de recenzii și vezi ce scriu clienții tăi despre tine și ce cuvinte cheie utilizează. Acestea sunt cuvintele cheie care descriu serviciul tău pentru public. Folosește-le în materialul tău de marketing, deoarece acestea sunt ”cuvintele clienților”.

4. Optimizează site-ul web de testare

Ai doar 15 secunde pentru a atrage atenția utilizatorilor. Dacă nu poți, îi pierzi. Aceasta se numește regula de 15 secunde a utilizabilității site-ului web . A doua cea mai importantă regulă de optimizare a ratei de conversie este regula cu 3 clickuri. Se spune că un utilizator al site-ului ar trebui să solicite doar trei clickuri pentru a ajunge la pagina de plată. Asigură-te că îți optimizezi site-ul în funcție de nevoile tale. Pentru reușita unei creșteri sustenabile a vânzărilor magazinului tău online, poți apela la o platformă și soluție ecommerce (magazin online) a unei firme cu largă experiență în domeniu. 

5. Oferă servicii excepționale pentru clienți

Este mai probabil ca oamenii să cumpere de la acele companii care soluționează eficient reclamațiile utilizatorilor. De aceea, magazinul tău trebuie să ofere clienților un serviciu eficient pentru clienți. Ai ceva de lucru:

– Adăugă opțiunea Live Chat la magazinul tău de comerț electronic;

– Permite chatboturilor să răspundă la majoritatea întrebărilor pe care le pun oamenii. Acest lucru va reduce numărul de chaturi la care trebuie să răspunzi manual și va crește numărul de comenzi pe care le primești;

– Trimiteți mesaje de e-mail personalizate clienților tăi și răspunde-le imediat în caz de reclamații;

– Folosește asistență telefonică 24/7, deoarece poate crește factorul de încredere pentru magazinul online.

6. Redu timpul de expediere

Ce fac oamenii când nu primesc comenzile la timp? Au câteva opțiuni. Aceștia își pot anula comenzile, își pot rambursa cardurile de credit sau pot posta o recenzie negativă despre magazinul de comerț electronic.

În comerțul electronic, timpul de expediere joacă un rol important în evaluările magazinului. Trebuie să te asiguri că expediezi comenzile în cel mai scurt timp. Poți reduce numărul de livrări târzii prin:

– Oferind transport gratuit. Clienții tăi ar trebui să aibă opțiunea de a alege tipul de transport dorit. Dacă doresc o expediere mai rapidă, ar trebui să plătească mai mult pentru aceasta. În caz contrar, pot opta oricând pentru opțiunea de transport gratuit;

– Utilizarea logisticii de la terți, pentru a gestiona operațiunile de logistică și livrare ale magazinului tău.

Asta este tot ce trebuie să știi despre cum să crești vânzările de comerț electronic. Reține că creșterea numărului de comenzi pe care le primești în magazinele tale de comerț electronic este un proces gradual. Nu vei vedea o schimbare într-o zi sau două. Cu toate acestea, vei vedea o creștere semnificativă a volumului comenzilor magazinului online dacă urmezi sfaturile pe care le-am menționat în articol și rămâi dedicat magazinului tău.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.