O zi alături de Nina Suess, unul dintre cei mai apreciați fashion influencers

0

Nina Suess este unul dintre cei mai apreciați influencers (iată că un nou cuvânt și-a găsit locul în vocabularul nostru) din Germania, cu peste 320.000 de followers pe Instagram, iar blog-ul său cu același nume datează deja din 2013 și a devenit azi un adevărat reper de stil.

Pe Nina am cunoscut-o la fitting-ul pentru show-ul lui Tommy Hilfiger. Te întrebi ce înseamnă fitting pentru un show? Ei bine, o persoană publică este invitată în showroom-ul unui brand pentru a-și alege o ținută pe care să o poarte în ziua prezentării. În cazul de față, Nina și-a ales o ținută care urma să apară pe podium în show-ul lui Hilfiger de la iconicul teatru Apollo din Harlem. Da, câțiva dintre invitați au avut privilegiul să poarte piese care se lansau chiar în acea seară. Asta datorită conceptului inventat de Tommy, #seenowbuynow, pe scurt, orice piesă din show poate fi cumpărată pe loc, în timp real. Asta da inovație!

Nina este o fire hotărâtă, foarte exactă, dar și foarte comunicativă & creativă și mereu cu zâmbetul pe buze. Împreună cu fotograful Tudor Cucu am „urmărit-o pe Nina Suess în acea zi până la momentul la care a fost pregătită pentru a pleca la show. Pe parcursul acestei zile am reușit să stăm de vorbă despre stilul ei, despre ținuta sa preferată din ultima colecție Tommy HilfigerXZendaya, dar și despre ce înseamnă social media pentru ea.

ELLE: Care a fost primul tău contact cu lumea modei?
NINA SUESS: Un internship la revista Madame, unde în principal m-am ocupat de secțiunea de călătorii. Am petrecut însă destul de mult timp și în așa-zisa „cameră de styling, discutând mereu cu editorii de…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.