Men’s Fashion Week continuă: Iată ce au prezentat Vetements, Louis Vuitton și Maison Kitsuné
Săptămâna Modei la Paris continuă, iar cele mai celebre case de modă se întrec în creativitate și viziuni artistice.
De la atmosferă, la colecție, la invitații și la muzică, directorii creativi se străduiesc ca show-urile să fie pe deplin reflecția concepțiilor lor.
Iată care au fost highlight-urile prezentărilor Vetements, Louis Vuitton și Maison Kitsuné de la Paris Fashion Week.
Men’s Fashion Week continuă: Iată ce au prezentat Vetements, Louis Vuitton și Maison Kitsuné
Vetements
Când am abordat mai sus subiectul însemnătății atmosferei în ceea ce privește o prezentare de modă, aveam în minte show-ul Vetements.
După ce sezonul trecut, Demna Gvasalia a organizat prezentarea în Muséum national d’Histoire naturelle în Paris, pentru SS20 a ales un context diametral opus: McDonald’s.
Într-adevăr, show-ul a avut loc în McDonald’s-ul de pe Champs Elysées, iar invitații au fost serviți cu milshake-uri și băuturi acidulate.
Viziunea lui Demna a gravitat în jurul boicotării capitalismului, ceea ce constituie un demers destul de bizar pentru un brand al cărui preț de listă depășește 300$ pentru un tricou.
Reîntorcându-ne la show, debutul său a fost marcat de către un model care purta o uniformă McDonald’s reinterpretată, pe al cărei ecuson era scris mesajul „Capitalism!”.
În rest, colecția s-a redus la clasicele tricouri și hanorace oversized, compleuri din denim, jachete bomber, toate imprimate cu logourile unor firme renumite, spre exemplu Vodafone, Internet Explorer și Heineken.
Despre look-urile feminine putem spune că au fost interesante: maximaliste, supraîncărcate și în același timp diafane.
Louis Vuitton
La prima vedere, Virgil Abloh a avut o abordare mai puțin flashy pentru SS20, comparativ cu ce ne obișnuise atât în cadrul Louis Vuitton, cât și în ceea ce privește Off-White.
Sursele sale de inspirație au fost fără îndoială…
Citeste continuarea AICI