Luiz Mattos, managerul datorită căruia surorile Hadid au câștigat 18 milioane de dolari
Ce au în comun Gigi și Bella Hadid, Priyanka Chopra și Alessandra Ambrosio? Toate sunt reprezentate de directorul agenției IMG Models, Luiz Mattos. Pentru Vogue Business, bărbatul a mărturisit că descoperă talente și transformă modele în branduri.
Născut și crescut în São Paulo, Mattos (46 de ani) și-a petrecut o mare parte a adolescenței având grijă de una dintre mătușile sale, aceasta din urmă având probleme cu vedere. Acum, Luiz spune că lucrează într-o industrie care-i face pe oameni „să vadă”.
Luiz Mattos, managerul datorită căruia surorile Hadid au câștigat 18 milioane de dolari în anul 2018
La doar 20 de ani, după promovarea baroului, tânărul viitor avocat s-a angajat la o agenție de modelling, după întâlnirea directorului companiei în timpul unei petreceri.
În 1999, Luiz se mută în Miami la o altă agenției prin intermediul căreia este mai apoi transferat în New York, „mecca” industriei modellingului din punctul lui de vedere. „Cineva care se află la început de drum trebuie să fie aici.”
Citește și: Tot ce trebuie să știi despre casa de modă Fenty, fondată de Rihanna în colaborare cu LVMH
Industria modellingului este „perturbată” de mediile digitale. În prezent, cele mai multe branduri recrutează modele directe de pe Instagram.
„Slujba asta presupune să te întrebi «Cum pot schimba conversația? Cum îi pot face pe ceilalți să vadă acest model așa cum îll văd eu?»”
Citește și: Bella Hadid, splendidă într-o ținută nude din cap până-n picioare!
Mattos identifică potențialii clienți prin diverse mijloace. O tânără i-a atras atenția în metroul din Shanghai, în timp ce modelul Gizele Oliveira (coperta Vogue India) s-a remarcat pe Instagram.
„Sarcinile tale nu implică doar statul în fața camerelor ..”
Modelele ar trebui să folosească social media pentru a-și construi brandurile. „Sarcinile tale nu implică doar statul…
Citeste continuarea AICI