Karl-Johan Hasselström, COO Universum: ”Costurile cu angajarea și retenția pot fi scăzute doar dacă ai grijă de imaginea ta de angajator”

0

Mai ales astăzi, când sunt atât de multe oportunități pentru fiecare dintre candidații din piață. În acest context, grija pentru reputația unei organizații este, deci, mai stringentă decât oricând. În termeni mai specifici, asta se numește Employer Branding și este ceea ce marii angajatori din afară fac de zeci de ani cu succes. În ultimii ani, conceptul a început să prindă contur și în România.

Specialiștii în resurse umane, dar și cei în marketing vor avea ocazia să afle care sunt secretele Employer Brandingului și ce se află în spatele unei strategii de succes, de la experții Universum, cea mai mare companie de Employer Branding, la nivel global, care se vor afla la pentru prima oară în fața publicului din România, pe 6 martie, în cadrul evenimentului HR World: Brand Makers, organizat de eJobs România, în calitate de partener Universum. Biletele pentru eveniment pot fi achiziționate de pe https://www.ejobs.ro/hr-world-brand-makers

În premieră, Karl-Johan Hasselström, COO-ul Universum și expert în Employer Branding de peste 20 de ani, vorbește despre cum se contruiește o strategie coerentă de reputație organizațională și de ce astăzi este obligatorie pentru orice companie, indiferent de domeniul în care activează sau de numărul de angajați. Hasselström va fi prezent pe 6 martie, la București, în calitate de guest speaker al evenimentului.

Î: De ce credeți că Employer Brandingul a devenit atât de important astăzi și, practic, obligatoriu în existanța unei organizații? Cum sunt ajutate companiile de employer branding?

R: Este inutil să mai vorbim despre cât de mare este criza și nevoia de talente în momentul de față. O știe toată lumea și în absolut toate țările recrutorii se confruntă cu această problemă. De aceea, este obligatoriu să își creezi un diferențiator de…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.