Deliric vinde haine de sute de mii de euro. A făcut un brand

0

O afacere care a început timid în 2011, de la un magazin online cu trei modele de tricouri și un cort expozițional ieftin, a ajuns azi la o colecție de 300 de produse și vânzări nesperate de cel care a gândit businessul, Deliric!

Totul a plecat de la un brand cu nume bizar, amuzant și care pare a avea oarece legătură cu luna în care ne aflăm și Sărbătorile de Iarnă: Porc. În mod interesant, acest Porc, care nu sună cool ca Diesel, nici prețios ca Prada sau Chanel, a cucerit tinerii, care poartă azi „în draci” hainele personalizate ale lui Deliric, ducând vânzările sale la sume fabuloase.

În 2017, cifra sa de afaceri a fost de peste 600.000 de euro, dublu față de 2016, iar când va trage linie la vânzările din 2018, hip-hopperul crede că va sări de un milion de euro!

Deliric vinde haine de sute de mii de euro pe an

„Brandul a fost prima oară public în 2012, pe 4 mai, de ziua mamei mele. Făceam hip-hop de 15 ani, iar părinții mei m-au văzut pentru prima oară pe scenă atunci, la Festivalul Street Heroes, în Parcul Tineretului. Tot atunci am expus public, într-un mic magazin improvizat. Era viziunea mea despre un viitor mai bun al streetwear-ului din România. Nu îmi vine să cred cât de mult a crescut această piață de atunci și cât de binecuvântați suntem să creștem…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.