5 Secrete pentru un plus de energie

0

Sezonul rece este perioada în care sistemul imunitar este slăbit și are nevoie de un surplus de energie. Temperaturile reci, zilele mai scurte și mai puțină lumină pot instala astenia de toamnă, o ușoară depresie care poate da dureri de cap și schimbări bruște de dispoziție. Iată cum combați aceste stări:

 

Cum îți îmbunătățești nivelul de energie în sezonul rece

 

●       Întărește-ți sistemul imunitar

Un sistem imunitar slăbit poate duce automat la instalarea rapidă a răcelii ori gripei de sezon. Pentru a preveni instalarea semnelor, consumă zilnic suplimente alimentare, care să te ajute să îți întărești sistemul imunitar. Gama variată de produse disponibile te poate ajuta să combați infecțiile respiratorii, să reduci durerile, dar și inflamațiile.

 

●       Fă mișcare zilnic

Exercițiile fizice sunt un aliat de nădejde atunci când vrei să previi depresia. Practică sport sau exerciții fizice ușoare chiar și pe timp de iarnă, iar asta te va ajuta să crești nivelul de energie al întregului organism.

 

●       Consumă alimente sănătoase

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, așa că nu sări peste prima masă a zilei și consumă alimente bogate în vitamine și minerale, care să îți asigure un plus de energie pentru întreaga zi. De asemenea, pe durata zilei evită consumul în exces al alimentelor dulci ori nesănătoase.

 

●       Bucură-te cât mai mult de lumina naturală

Expunerea la soare, chiar și pe timp de iarnă, poate asigura între 50% și 90% din necesarul zilnic de vitamina D. Astfel că, lumina naturală este un tratament rapid și extrem de eficient pentru diminuarea depresiei.

 

●       Odihnește-te suficient

Somnul este cea mai bună metodă pentru a-ți suplini nivelul de energie. Asigură-te că dormi minim 7 – 8 ore pe noapte, însă cel mai indicat este să adormi la orele potrivite. Renunță la orice device-uri care ți-ar putea distrage atenția și fă-ți un program zilnic de somn. Stabilește-ți o rutină zilnică astfel încât să adormi aproximativ la aceeași oră în fiecare zi și să te trezești la fel.

 

 

Pe lângă sfaturile de mai sus, include în rutina de îngrijire și consumul de lichide, lipsa de hidratare poate fi cauza principală a somnului neliniștit, renunță la stresul cotidian, la alimentele și băuturile necorespunzătoare și evită acțiunile care îți pot perturba liniștea.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.