3 semne că site-ul tău are nevoie urgent de un nou design
Cu toate schimbările care apar de la o zi la alta și cu toate trendurile care ne transformă obiceiurile, este absolut firesc ca un website să aibă perioade când nu este tocmai performant și rapid. Acest fenomen este cumva inevitabil. După lansarea unui site, veți observa că își face treaba foarte bine câțiva ani, după care va deveni demodat. Deși în continuare poate fi atrăgător din punct de vedere estetic, actualizările software și modificările preferințelor utilizatorului pot conduce la un site care oferă rezultate mai puțin optime. În rândurile care urmează, vom dezvălui care sunt aspectele cele mai critice care arată că este nevoie urgentă de reproiectarea unui site web.
Cât de performant este site-ul pe un dispozitiv mobil?
Dacă sunteți în grabă și ezitați să îi arătați cuiva site-ul pe care îl dețineți pe un dispozitiv mobil, atunci cu siguranță a venit timpul pentru unele modificări. Statisticile arată că 2 din 3 minute petrecute online sunt petrecute pe un dispozitiv mobil. Prin urmare, dacă un site nu reușește să se încarce rapid, elementele se blochează sau dacă utilizatorii trebuie să dea zoom pentru a citi conținutul, cel mai probabil pierdeți oportunități valoroase. De asemenea, Google ține cont de cât de performant este site-ul pe un dispozitiv mobil. Dacă un site nu este optimizat pentru dispozitive mobile, nu doar că oferă utilizatorilor o experiență negativă, dar și traficul organic are de suferit.
Cât de rapid este site-ul?
Majoritatea utilizatorilor vor părăsi o pagină dacă are nevoie de mai mult de 3 secunde pentru a se încărca, iar situația este și mai critică pe dispozitivele mobile. În plus, tot statisticile arată că 41% dintre persoane nu vor reveni dacă un site nu a reușit să se încarce la prima încercare. Cu alte cuvinte, este din ce în ce mai important în zilele noastre nu doar să fiți acolo pentru utilizatori pe fiecare dispozitiv, dar și când sunteți acolo. Când vine vorba de creare site web sau reproiectare, nu trebuie făcute compromisuri. Site-ul este cel mai mare atu de marketing digital. Utilizatorii țin cont de experiența pe care au o când navighează pe un site, așa că trebuie să le oferiți ceea ce își doresc și asta cât se poate de repede. În al doilea rând, dacă ar trebui să discutăm despre ce presupune realizare site web optimizat pentru dispozitivele mobile, în mare parte înseamnă ștergerea multor elemente. Cei care dețin un site web mobil au înțeles ce implică experiența web mobilă. Este necesar să scoateți toate elementele inutile din pagină pentru ca site-ul să fie cât mai performant și rapid pe orice dispozitiv mobil. Astfel, nu doar că veți accelera site-ul, dar și calea de conversie a utilizatorului.
În cele din urmă, dacă site-ul obișnuia să ofere acele rezultate grozave de care depindea afacerea personală și brusc și-a schimbat comportamentul, din nou este posibil să aveți nevoie de o reproiectare. În funcția de problemele pe care le întâmpină site-ul, utilizatorii fie vor închide site-ul, fie nu se vor mai întoarce sau vor încerca site-urile concurente. O agenție web design poate efectua o reproiectare minuțioasă prin care va identifica toate neregulile din procesul de conversie și va aplica o soluție bazată pe date.