Designul magazinului seduce clienții

0

Dacă sunteți convinși că afacerea dvs. are nevoie de un brand și că aveți nevoie de un design profesionist pentru a vă seduce clienții, vă va plăcea acest articol. Există o oarecare complexitate în designul unui magazin, deoarece atunci când vorbim despre asta, trebuie să luăm în considerare mai multe discipline:

– Designul grafic al identității brandului

-Designul de interior

– Aplicarea identității brandului în spațiul comercial sau comunicarea în magazin

Este esențial ca brandul magazinului dvs. să fie prezentat în egală măsură în toate mediile, astfel încât acesta să aibă mai multă putere și clienții dvs. să-și amintească mai bine de el. În cazul în care aveți îndoieli, citiți cu atenție acest articol.

Identitatea brandului a afacerii  dvs.

Dacă începeți o afacere în sectorul de vânzare cu amănuntul sau doriți să schimbați radical imaginea brandului dvs., veți avea nevoie de o nouă identitate. Acest lucru nu funcționează pe baza creării de logo-uri și / sau desene care vă plac mai mult sau mai puțin. Primul lucru este să definiți cum este afacerea dvs., ce este în spatele ideii, ce oferă compania dvs. societății și oamenilor, care este propunerea dvs. de valoare și ce public este vizat. Toate aceste informații se adună într-un raport, ceea ce vă va ajuta să începeți cu designul noului dvs. logo și al aplicațiilor sale.

În acest fel, vă asigurați că noua identitate place, seduce potențialii clienți și transmite credibilitatea brandului.

Design interior

Designul interioarelor magazinului trebuie să se bazeze pe un plan de implementare bun, pe generarea unui spațiu de lucru eficient și pe crearea de experiențe de cumpărături pentru clienți.

Care este planul sau proiectul pe care îl veți implementa? Se bazează pe o analiză a sortimentului, adică a produselor sau serviciilor pe care urmează să le comercializați, precum și a spațiului magazinului, forma sa, fațada sa, intrarea, condițiile arhitecturale etc. Este începutul marketigului în magazin sau  „merchandising-ului”

Crearea experienței de cumpărături. Totul din „ spațiul de vânzare” a magazinului dvs. trebuie să fie proiectat pentru a satisface sau a depăși așteptările clienților dumneavoastră. Este vorba despre proiectarea a ceea ce se vor simți oamenii care vă vizitează afacerea, cum vor cumpăra, cum vor face turul magazinului, cum vor găsi ceea ce caută, cum vor testa sau atinge fiecare produs, cum vor interacționa, cum și unde vor plăti, cum miroase în magazinul dvs.

 

Eficiența în proiectul de design trebuie să fie, de asemenea, o prioritate în proiectarea spațiului comercial: reîncărcări, sosirea mărfurilor, depozitare, controlul stocurilor, spații pentru personal … toate concepute pentru o activitate fluidă astfel încât personalul să o poată desfășura fără obstacole. Acest lucru va influența, de asemenea, satisfacția clienților.

Pe baza proiectului de design interior al magazinului determinați materialele și culorile potrivite pentru spațiu, incinte, mobilier, iluminat, instalații… adică tot ceea ce trebuie pentru ca afacerea dvs. să devină atractivă. Dacă aveți mai multe magazine sau sunteți francizori, va trebui să respectați stilul care se aplică oricărui magazin și care definește materialele, culorile și formele magazinului „standard”. Designul servește pentru a vinde mai mult și mai bine? Categoric da.

Comunicare în magazin

Acest tip de comunicare nu presupune doar design, ci și marketing în magazin. Atunci când vorbim de brand în spațiul comercial, ne referim la designul:

– Panoului exterior

– Panourilor interioare

– Sacoșelor și ambalajelor

-Uniformelor

-Cărților de vizită, cardurilor de fidelitate, voucherelor cadou, broșurilor etc.

Lucrul important în acest sens este că totul urmează aceeași linie vizuală, indiferent de persoana sau compania care s-a ocupa de realizarea materialelor publicitare.

Nu contează de unde ați început. Este întotdeauna un moment bun pentru a acorda coerență brandului dvs., a-l face mai atractiv pentru clienții dvs. și a reflecta cu adevărat ce este și cum este afacerea dvs.

Un rol foarte important în acest sens îl au rafturile pe care le alegeți atunci când amenajați magazinul. Este foarte important ca rafturile alese să fie de cea mai bună calitate și să reziste în timp. Acestea trebuie să arate mereu ca noi și să vă permită să așezați produsele pe ele astfel încât să atragă atenția clienților.

Pentru a intra în posesia unor astfel de rafturi metalice pentru magazin nu trebuie decât să luați legătura cu echipa de la Rafturi Metalice de la A la Z, care vă poate oferi o gamă variată de astfel de rafturi, la prețuri excepționale. În oferta lor există rafturi de mijloc (gondole), rafturi legume-fructe, rafturi lite, rafturi de perete, printre diverse alte produse destinate amenajării corespunzătoare a magazinului. Luați legătura cu această echipă, căci nu veți regreta!

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.