3 softuri si aplicatii care ti-ar fi de ajutor in managementul hotelier

0

Managementul hotelier implica administrarea unor aspecte operationale esentiale, precum cele legate de contabilitate, finante, resurse umane, marketing, sisteme informationale si multe altele. Pentru a manageria eficient o unitate de cazare, in trecut era necesara o intreaga echipa de specialisti; in ziua de azi, insa, multumita tehnologiei din ce in ce mai avansate, exista cateva softuri si aplicatii create special pentru sectorul hotelier. 

 

Beneficiile acestor programe sunt multiple si includ reducerea timpului petrecut cu sarcinile de rutina, imbunatatirea prezentei online, crearea unei relatii intre hotel si clienti, analiza si administrarea costurilor, cheltuielilor si incasarilor, dar si cresterea numarului de rezervari.

 

Iata 3 exemple de softuri si aplicatii pentru hoteluri pe care le poti folosi pentru a asigura bunul mers al lucrurilor.

1. Softul de gestiune Freya Hotel

Freya Hotel este un soft de gestiune hoteliera creat special pentru aceasta industrie, cu scopul de a ajuta la dezvoltarea afacerilor. Acest program se integreaza cu site-ul unitatii de cazare si sistemele agentiilor de turism partenere. Poate fi folosit pentru rezervari, check-in si check-out mai rapid, schimbarea camerelor, monitorizarea angajatilor, generarea de rapoarte detaliate, emiterea de facturi si bonuri, gestiunea apelurilor telefonice, precum si pentru crearea, respectiv vizualizarea listei si istoricului clientilor.

 

Softul are o interfata prietenoasa, moderna si intuitiva, astfel ca orice actiune poate fi facuta cu numai cateva clickuri. Chiar si utilizatorii neexperimentati vor intelege si vor putea folosi programul cu usurinta. 

2. Booking

Booking este o aplicatie prin intermediul careia oameni din intreaga lume va pot gasi hotelul si face rezervari. De obicei, atunci cand cineva isi doreste sa rezerve o camera pentru o calatorie in scop turistic sau de afaceri, cel mai probabil persoana respectiva va folosi o platforma de rezervari, cea mai populara fiind Booking. Acolo poti descrie unitatea de cazare, serviciile si facilitatile oferite, adauga poze si primi recenzii de la oaspeti. Este, asadar, un sistem excelent pentru promovare, analiza competitiei (majoritatea hotelurilor folosesc aceasta platforma) si administrarea rezervarilor.

3. Google

Oricat de simplu ar parea, este bine sa stii ca adaugarea hotelului tau pe Google este un must pentru bunul mers al afacerii. Din momentul in care platforma pe care proprietarii isi pot adauga afacerea si primi recenzii de la oaspeti a fost lansata de Google, milioane de unitati de cazare si-au creat profilele. Publicarea datelor de contact ale hotelului pe Google te vor ajuta foarte mult din punct de vedere administrativ si al marketingului, deoarece oaspetilor le va fi mult mai usor sa te gaseasca, oferindu-ti apoi recenzii pozitive. Mai mult, unitatea de cazare va aparea pe harta si va putea fi descoperita cu usurinta de persoane ce vor sa calatoreasca in zona. 

 

Acestea sunt softurile si aplicatiile de management hotelier pe care le poti folosi indiferent de numarul de camere al unitatii de cazare pe care o administrezi. Bazate pe tehnologii avansate, programele prezentate mai sus ajuta la dezvoltarea afacerii si maximizarea rezultatelor.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.