Secretul de la Victoria’s Secret? O cultură a misoginismului și hărțuirii sexuale

0

Victorias Secret este de ani buni unul dintre acele brand-uri capabile să fie relevante cultural – un bărbat care nu se simțea confortabil să intre în magazinele de lenjerie pentru a cumpăra ceva pentru soția lui a fondat brand-ul în 1977, care în curând a devenit un real succes grație magazinelor, dar și catalogului care, în 1982, genera 55% din veniturile companiei. Și poate că chiar ideea unui magazin de lenjerie intimă pentru femei creat pentru a face un bărbat să se simtă bine avea să prevestească ce urma.

Brand-ul a fost vândut lui Leslie Wexner în 1982, iar de atunci nu a făcut altceva decât să se extindă, curprinzând astăzi linii de parfumerie și cosmetice, ajungând la mii de magazine în toată lumea și, mai ales, având un show anual care dădea tonul în trend-uri și atrăgea atenția a milioane de potențiali clienți. Asta până anul trecut, când imperiul clădit de Wexner a început să se clatine. Show-ul a fost anulat, iar Les Wexner, acum în vârstă de 82 de ani, își plănuiește retragerea. Iar adjunctul său, Ed Razek, de 71 de ani, omul care a controlat aproape toate operațiunile Victorias Secret, a plecat din companie anul trecut, în luna august.
Însă cei doi bărbați care au condus pentru atâția ani compania, arată investigația New York Times, sunt totodată cei care au creat și au întreținut un climat toxic pentru angajați, mai ales pentru tinerele modele care au aspirat dintotdeauna să fie îngeri’ Victorias Secret, și care erau hărțuite și pedepsite atunci când nu răspundeau convenabil avansurilor.

Secretul de la Victorias Secret, în sfârșit la lumină

Investigația New York Times, realizată de Jessica Silver-Greenberg, Katherine Rosman, Sapna…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.