(P) Pandora anunță relansarea brandului de bijuterii

0

Mult îndrăgitul brand de bijuterii, Pandora, marchează începutul unui nou capitol odată cu relansarea grandioasă la nivel global, pe 29 august. 

Pandora a demarat mult așteptata relansare de imagine a brand-ului în cadrul unui eveniment exclusivist din centrul orașului Los Angeles. Au fost sărbătorite responsabilizarea și încurajarea oamenilor de pretudindeni să exprime, să împărtășească și să celebreze ceea ce iubesc. Pandora a prezentat repoziționarea – reflectarea diverselor ipostaze ale femeilor – care a coincis cu lansarea Colecției de toamnă 2019, în cadrul unui eveniment de o zi, presărat cu nuanțe de roz, culoarea semnătură Pandora. Evenimentul a creat o experiență captivantă pentru 400 de invitați din întreaga lume, transformând părți ale orașului într-un univers al puterii, al exprimării libere și al inclusivității, în nuanțe de roz.

Dress code-ul a inclus culoarea semnătură a brandului, iar invitații au ajuns la eveniment pe scutere electrice pentru a viziona în exclusivitate picturile murale, simboluri ale noului concept Pandora. Acestea au fost dispuse pe Street of Loves (Strada Iubirilor), o alee între South Grand Avenue și South Hope Street. Această operă de artă prezintă munca unor femei ce aparțin colectivului artistic îndrumat de activista artei stradale și creatoarea renumitei „Divine Female Mural”, C. Finley. Bazându-se pe simbolul descoperirii al Pandora, ziua a culminat în același stil roz, într-un decor specific unui club, aducând un omagiu tuturor valorilor specifice brand-ului.

LOS ANGELES, CALIFORNIA – AUGUST 28: <> attends Pandora Street Of Loves on August 28, 2019 in Los Angeles, California. (Photo by Andrew Toth/Getty Images for Pandora)

Simbol al…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.