2018: Anul rebrandingurilor în industria modei
2018 a fost un an dur pentru industria modei, atât din cauza scandalurilor nemiloase ce au implicat mari case precum Dolce & Gabanna, cât și din cauza schimbărilor survenite. Și cel mai mare trend al anului ce tocmai se încheie (nu, nu vorbim de adidașii supradimensionați sau de animal print) a fost rebrandingul.
Având loc, în general, când direcția creativă a unui brand este preluată de un alt designer, rebrandingul a constat, în principal, în schimbarea logoului. Totuși, aceaste schimbări nu au fost prea bine primite printre consumatorii de modă, în principal din cauza faptului că noile logouri nu sunt deloc inspiraționale sau creative, ba chiar sunt anoste și inspiră plictis.
Așa a fost și în cazul vechiului Céline. Odată cu retragerea lui Phoebe Philo de la conducerea brandului, Hedi Slimane (da, același Hedi Slimane care cu câțiva ani în urmă înlocuia stilizatul „Yves Saint Laurent” cu un „Saint Laurent” scris cu majuscule bold) a înlăturat accentul din numele casei și a apropiat vizibil literele. Și atunci toată industria a luat-o razna. Celebritățile au vorbit despre asta, marile publicații au vorbit despre asta, ba chiar a luat naștere contul de Instagram @oldceline (https://www.instagram.com/oldceline). Totuși, de departe cea mai amuzantă inițiativă a fost adăugarea accentelor cu markere sau chiar pixuri, de către fani, pe posterele răspândite prin marile capitale ale lumii.
2018: Anul rebrandingurilor în industria modei
O altă astfel de schimbare, mult mai puțin problematică, trebuie să recunoaștem, a fost adoptată și de Balmain, odată cu introducerea colecției Pre-Fall 2019. Rousteing a spus că obiectivul său este să facă din Balmain un…
Citeste continuarea AICI