World Class continuă să dezvolte serviciile de Corporate Wellness și deschide cel de-al 39-lea club de health & fitness în Sema Parc, București, până la sfârșitul lunii februarie 2020

0

Boom-ul industriei de health & fitness din Europa continuă, iar fitness-ul ocupă primul loc în topul activităților sportive de agrement. Numai anul trecut, numărul celor care sunt membri ai unui club de health & fitness a crescut cu 3,5%, ajungând la peste 62 de milioane. A.T. Kearney a efectuat un sondaj de piață online împreună cu Daedalus Online pentru World Class, pentru a înțelege profilul clientului român de helath & fitness. În ceea ce privește perspectivele de dezvoltare pentru piața românească, există o cerere crescută pentru cluburi premium de health & fitness, însoțite de o disponibilitate mai mare de plată pentru aceste servicii. Până în 2023, este de așteptat ca un număr suplimentar de 250.000-300.000 de noi membri să se alăture pieței de fitness (o creștere cu 30-35 % față de 2018).

În România, cea mai mare rețea de health & fitness continuă să deschidă noi cluburi în locații strategice, astfel încât tot mai mulți români să aibă acces la aceste servicii, aproape de casa lor sau de locul lor de muncă. În același timp, World Class își consolidează serviciile de Corporate wellness, oferind companiilor pachete avantajoase cu beneficii suplimentare pentru angajați. În curând, rețeaua va anunța oferta de pre-lansare a noului club World Class Sema Parc, ce va include prețuri exclusive și alte beneficii suplimentare pentru noii membri, menite să crească accesibilitatea.

De asemenea, rețeaua derulează o campanie de informare a companiilor despre impactul unei vieți active și sănătoase a angajaților asupra sănătății afacerii, printr-o serie de workshop-uri de Corporate Wellness organizate în companii.

„Obiectivul rețelei World Class este de a…

 

Citeste continuarea AICI

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.