World Class, cea mai mare rețea de health & fitness din România, deschide un nou club în Chitila pentru a-și consolida prezența în nord-estul Bucureștiului
Cu o creștere de peste 35% la vânzarea pachetelor de servicii Corporate, World Class România este principalul furnizor de programe de health & fitness pentru companiile din România. Creșterea se datorează, în principal, campaniei educaționale #BeHealthy, lansată de World Class acum doi ani, care urmărește să inspire și să motiveze mai mulți români să fie mai activi, mai des. De atunci, numărul membrilor activi World Class a crescut în medie cu 15% în fiecare an, depășind 64.000 la începutul anului 2019. Creșterea vânzărilor de pachete Corporate este, de asemenea, influențată de extinderea strategică a rețelei de health & fitness World Class în mediul urban, aproape de locuințele și locurile de muncă ale oamenilor. În următorii 5 ani, expansiunea va fi accelerată pentru ca serviciile de sănătate și fitness să ajungă la un număr mai mare de persoane și să devină mai accesibile pentru toată lumea. Rețeaua World Class estimează să ajungă la un număr de 90 de cluburi de health & fitness până la sfârșitul anului 2023.
„În anul 2020, World Class sărbătorește 20 de ani de existență în România; vom continua să deschidem noi cluburi în linie cu misiunea noastră de a inspira mai mulți români să fie mai activi, mai des și să trăiască un stil de viață sănătos. Începând cu 2020, cea mai mare rețea de sănătate și fitness din România va acoperi 7 zone metropolitane, București, Timișoara, Cluj, Brașov, Ploiești, Iași și Constanța, cu peste 40 de cluburi de health & fitness. Fiecare nou club World Class deschis reprezintă mai multe oportunități pentru o viață sănătoasă. Rețeaua vizează întotdeauna poziții geografice strategice, în orașe mari, aproape de locul în care…
Citeste continuarea AICI