Sustenabilitate și calitate, rețeta unui brand care își respectă publicul

0

Industria produselor de înfrumusețare vizează din ce în ce mai mult pe abordarea ce include pilonul de sustenabilitate în vederea producerii și livrării unor produse cosmetice organice, în acord cu natura și prin respectarea acesteia, cât și având ca scop respectarea publicului său.

Oriflame nu face rabat de la abordarea pilonului de sustenabilitate în formularea și livrarea propriilor produse cosmetice. De-a lungul timpului, atât specialiștii Oriflame responsabili de producerea cosmeticelor, cât și cei care se ocupă de comunicarea brandului, au în centrul filozofiei lor satisfacerea nevoilor publicului prin oferirea de soluții bazate pe sustenabilitate și performanță.

În laboratoarele Institutului de Cercetare a Pielii, oameni de ştiinţă ai brandului Oriflame desfăşoară activități intense și continue de dezvoltare a produselor care conduc la obținerea unor adevărate diferențe în viețile consumatorilor. Rezultatele sunt confirmate de gamele de produse cosmetice de înfrumuseţare şi de Wellness de înaltă calitate, dezvoltate responsabil pentru îngrijirea întregului corp și care răspund tuturor nevoilor specifice legate de frumuseţe.

Produse cosmetice Oriflame și demersul pentru sustenabilitate

Oriflame este un brand suedez care pune natura mai presus de orice altceva, iar din acest motiv, dragostea și respectul pentru aceasta se transpune în pasiunea pentru produse cosmetice responsabile, care încurajează sectorul de sustenabilitate.

Indiferent că este vorba despre dezvoltarea unor produse cosmetice vegane ori că folosesc 100% electricitate regenerabilă în clădirile de producție, poți fii sigur că pilonul de sustenabilitate este întotdeauna o parte integrantă a produselor cosmetice pe care le cunoști și le iubești.

Sustenabilitatea și grija pentru produse cosmetice și consumatorii care le testează începe cu conștientizarea impactului asupra mediului, dragostea pentru păduri și sustenabilitate în ceea ce privește consumul de apă în formularea propriilor produse cosmetice.

Conștientizarea impactului asupra mediului se transpune pe grija pentru produse cosmetice

Reducerea emisiilor de CO₂ este una dintre prioritățile continue ale brandului Oriflame în scopul reducerii impactului asupra mediului. Iar rezultatele din ultimii 10 ani, arată o reducere cu 48% a emisiilor, datorită multor inițiative, inclusiv trecerea la 100% energie electrică, regenerabilă la toate fabricile și clădirile brandului. Eforturi care sunt dublate de programele pentru a compensarea cu 100% din emisiile rămase.

Una dintre principalele modalități prin care brandul Oriflame a reușit să reducă rata de emisii de carbon a fost prin utilizarea materialelor biodegradabile. Materialele biodegradabile utilizate pentru a crea produse cosmetice de înaltă calitate pe care le cunoști și îndrăgești sunt de origine vegetală, iar în timpul procesului de compostare emisia de carbon este minimă.

Dragostea pentru mediu și păduri se resimte asupra gamei de produse cosmetice

Dat fiind faptul că brandul este unul suedez, impresionantele peisaje vaste de păduri verzi sunt cele care impulsionează inițiativele pentru sustenabilitate. Practic acesta este unul dintre considerentele pentru care există o apreciere deplină a brandului pentru resursele și ingredientele valoroase pe care le furnizează natura.

De altfel, brandul s-a concentrat pe sustenabilitate atunci când a mizat pe reutilizarea materiei prime. Astfel că 99% din ambalajele Oriflame de carton și hârtie sunt fie reciclate, fie din fabricile de hârtie certificate FSC™. Un alt demers în acest sens, îl reprezintă cele 6 milioane de copaci plantați anual în cadrul programelor de reîmpădurire și conservare din întreaga lume, contribuind la protejarea climei.

Frumusețe responsabilă cu apa

Apa este un ingredient cheie în formularea gamelor de produse cosmetice Oriflame, motiv pentru care în fabricarea tuturor produselor, se remarcă o grijă deosebită pentru folosirea apei cu înțelepciune, tocmai pentru a încerca evitarea risipirii unei resurse vitale. Din 2015 s-a înregistrat o reducere cu 18% a consumului de apă din fabricile Oriflame per unitatea de produs.

Sustenabilitate – frumusețea în care ai încredere în gamele de produse cosmetice

Oriflame mizează pe îmbunătățirea constantă a eforturilor de sustenabilitate și se străduiesc să creeze frumusețe care să fie mai bună pentru tine, dar și pentru planetă prin formularea unor produse cosmetice în acord cu armonia consumator-mediu.

Frumusețe biodegradabilă

Produsele populare de curățare din gamele Love Nature, Beautanicals și Discover ranges sunt deja biodegradabile. Până în 2025, ambiția brandului Oriflame este ca întreaga gamă de produse de curățare a corpului și a feței să fie biodegradabile.

100% exfolianți naturali

Aceste produse cosmetice sunt deja concepute fără particule din plastic, având la bază doar exfolianți de origine naturală, printre care amintim: cojile de migdale, semințele de fructe și sâmburii de măsline. Atunci când este mai bine pentru tine, este mai bine și pentru planetă!

Ingrediente responsabile

Toate ingredientele gamelor de produse cosmetice sunt supuse unui proces riguros de analiză pentru ca brandul Oriflame să se asigure că acestea provin din surse responsabile și etice și că sunt sigure de utilizat și de înaltă calitate.

Oriflame plantează și protejează 6 milioane de copaci în fiecare an

Brandul Oriflame și-a demonstrat demersul de sustenabilitate prin participarea în cadrul programelor de protecție a pădurilor și de reîmpădurire din întreaga lume  din India și Indonezia,  până în China și Mexic.

Sustenabilitate dată de reciclare și un plastic mai bun

Oriflame muncește din greu pentru a crește conținutul reciclat în toate ambalajele gamelor de produse cosmetice, inclusiv în materialele plastice. Gama populară de produse cosmetice Love Nature are un procent de 50% de materiale plastice reciclate post-consum, iar gama Beautanicals vine în sticle de plastic 100% din materiale plastice reciclate post-consum.

Pentru creșterea gradului de sustenabilitate Oriflame este neutru din perspectivă climatică

Clădirile de producție și de operațiuni sunt neutre din punct de vedere climatic, datorită mai multor activități de reducere a emisiilor și de compensare, la fel și toate evenimentele și conferințele Oriflame Global.

Și totuși, de ce Oriflame?

Noutatea pe care o aduce Oriflame industriei de frumusețe este investirea acerbă în pilonul de știință în frumusețe și de sustenabilitate în momentul formulării și livrării de produse cosmetice. Oamenii de știință și experții Oriflame acoperă o varietate de discipline și domenii de expertiză tocmai pentru a oferi produse cosmetice la standarde de calitate înalte și ușor de folosit

Te invităm să descoperi universul verde și caracterizat de sustenabilitate și grijă pentru mediu marca Oriflame, direct pe Oriflame.ro, ori de la unul dintre partenerii noștri de brand care poartă mesajele noastre mai departe!

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.