L’Oréal Paris lansează un program internațional de educație: Stand Up Against Street Harassment
78% dintre femei afirmă că au fost hărțuite sexual în spațiul public. Doar 25% dintre victime afirmă că cineva le-a ajutat. 86% dintre noi nu știu ce să facă atunci când sunt martori la o asemenea întâmplare.
Acestea sunt concluziile unui studiu despre hărțuirea sexuală în spațiul public, realizat în parteneriatul dintre Ipsos, cercetătorii de la Cornell University și L’Oréal Paris. Acest studiu investighează hărțuirea pe o scală largă prin interviuri online pe teritoriul a opt țări, reprezentând o diversitate de societăți și culturi. 15,500 de oameni de toate vârstele au fost întrebați despre experiențele lor de hărțuire pe două niveluri – fie ca victime, fie ca martori. Rezultatele confirmă motivele determinării brandului L’Oréal Paris de a promova stima de sine a tuturor femeilor și de a contracara hărțuirile în spațiul public. L’Oréal Paris și Hollaback! dezvoltă propriul antrenament pentru martorii actelor de hărțuire: Stand Up Against Street Harassment.
Mișcarea împotriva hărțuirilor stradale
În această lună, L’Oréal Paris a lansat programul Stand Up în cinci țări, iar pe parcursul acestui an va mai fi lansat în alte 6 țări, pentru a spori vizibilitatea problemei hărțuirilor în public cu un mesaj la nivel global. În școli, în transportul public, în cadrul festivalurilor sau în mediul online, Stand Up va crea o comunitate globală de 1 milion de susținători antrenați în tehnicile unui program de intervenție 5D aprobat de experți ce a fost inițiat de Hollaback! Intervenția martorilor este soluția de a anula cazurile de hărțuire prin acțiunile celor prezenți. Pentru a construi această mișcare globală, Stand Up își va…
Citeste continuarea AICI