Ideea șocantă a unui producător de sicrie din Polonia. Reclamă cu modele dezbrăcate!
„Vreți nu vreți, tot la noi ajungeți!”, e deviza pragmatică a firmei. Sau Per Aspera Ad Astra. Deși afacerea părea fără moarte, a trebuit ca proprietarii să aibă o idee care să repună activitatea pe picioare.
Din ședințele foto aproape macabre, s-a născut un calendar. Zbigniew Lindner, cel mai mare producător de profil din Polonia, susține că de atunci vânzările au crescut cu 20%!
„Sexul vinde, chiar dacă voi fi considerat morbid”, spunea cel care, de-a lungul anilor, s-a folosit de scene de epocă, de filme precum „Dracula”, „James Bond” sau „Nașul” pentru a recrea scene.
Biserica catolică a criticat vehement produsul – „fără gust, șocant. Moartea ar trebui să fie respectată și să nu fie amestecată cu sexul”. Dar patronul nici nu s-a sinchisit!
Firma lucrează lemnul din anii 40, dar face sicrie abia din 1991. În 2007 a produs 100.000 de bucăți. A urmat o cădere. După ce, în 2010, s-a lansat calendarul cu care a dezbrăcat moartea, Lindner ajuns la aproape 150.000 de coșciuge vândute! Între primii din Europa!
„Calendarul Lindner este unic, iar această ediție, ultima, a fost trasă într-un tiraj limitat. E un produs exclusiv pentru colecționari și iubitori de frumos”, se promovează cei de la Lindner.
În diversele imagini, pe care unii le-ar putea…
Citeste continuarea AICI