Eglantina von Becheru și expoziția-concept Artgitators
Când te gândești la mediul în care arta se manifestă ai fi tentat să treci cu vedere mediul de business, mai ales corporațiile. Dar artiștii sunt prezenți în mediul de business, creativitatea fiind o trăsătură din ce în ce mai căutată de către angajatori. Companiile nu pot progresa, inova și, la drept vorbind, vinde fără o viziune originală asupra produsului sau serviciului, deci vorbim despre creativitate ca element cheie în business.
Poate cel mai la îndemână exemplu de artist nonconformist care își cultivă și fructifică viziunea într-un mediu îngrădit de reguli și norme este Eglantina von Becheru – Media, Messaging & CE Manager în cadrul Philip Morris International. La finalul lunii noiembrie, Eglantina ne-a introdus în Universul său atipic, unul care include mâini care deschid pereți și abajururi umanizate.
Artgitators, expoziția-concept găzduită de Qreator by IQOS, îmbină arta și designul experiențial pentru a provoca percepții și insitiga modul prin care privim lumea și pe cei din jurul nostru. Pe scurt, este punctul de întâlnire al mai multor teritorii, așa cum ne povestește artista expoziției, Eglantina.
Știm că provii dintr-o familie de artiști. Crezi că acest lucru te-a influențat și te-a format ca artist?
Cu siguranță. Mediul în care am crescut m-a influențat și a reprezentat baza formării mele artistice, însă viziunea și stilul pe care le-am dezvoltat în timp sunt rezultatul unei căutări personale, al experiențelor și diverselor medii creative, sociale și profesionale la care am fost expusă.
Ce te inspiră ca artist? Ții cont de tendințe/trend-uri internaționale?
Nu țin cont de trenduri și tendințe ca artist, cât de o…
Citeste continuarea AICI