Cum să alegi un wedding planner potrivit pentru cea mai importantă zi din viața ta?
Dacă i-ai spus DA și ați hotărât să vă uniți destinele în fața altarului, înseamnă că vă gândiți deja la cum va decurge ziua cea mare și primul lucru pe lista de pregătiri de care trebuie să vă îngrijiți este găsirea unui wedding planner București care să vă ajute la îndeplinirea tuturor idealurilor voastre, legate de nuntă. Pe internet oferte există din plin, dar totuși, dacă vreți ca la sfârșitul evenimentului să vă declarați pe deplin mulțumiți, este nevoie să acordați o atenție specială alegerii profesionistului cu care urmează să colaborați. Astfel, odată ce ai revenit cu picioarele pe pământ după primirea inelului de logodnă, este timpul ca alături de partenerul tău să vă reorganizați și să faceți următorul pas.
Ai nevoie de un wedding planner pentru o nuntă memorabilă?
În ceea ce privește organizarea unui eveniment de o asemenea amploare, răspunsul la întrebarea de mai sus, este întotdeauna: da. Beneficiul principal în urma colaborării cu un astfel de expert este economisirea de timp și obținerea celor mai bune rezultate, încadrându-vă în același timp în bugetul stabilit inițial.
Din dorința de a economisi un ban, s-ar putea să vă tenteze ideea de a organiza totul pe cont propriu, percepând colaborarea cu un wedding planner ca pe un lux. Dar în realitate, din lipsă de timp și experiență, este foarte dificil să obții rezultatele visate și astfel, dintr-o ocazie pe care ar trebui s-o aștepți cu sufletul la gură, nunta se poate transforma într-un real motiv de stres pe care nu vrei decât să-l lași în urmă.
Pe de altă parte, un wedding planner cu experiență, a luat parte la același scenariu de nenumărate ori și cunoaște exact ceea ce trebuie să facă pentru organizarea unei nunți care să îndeplinească toate așteptările clienților săi. În plus, el nu lucrează niciodată pe cont propriu, ci are alături o echipă cu membri specializați în diferite domenii care îl ajută în îndeplinirea fiecărei sarcini în parte, putând de fiecare dată să-și ducă misiunea până la sfârșit într-un mod ireproșabil, așa cum se procedează și în cadrul companiei We Do WOW Events.
La ce servicii trebuie să te aștepți de la un wedding planner?
În schimbul tarifului perceput, wedding planner-ul îți oferă consultanță de specialitate și te sprijină în găsirea celor mai buni furnizori de servicii pentru evenimentul tău. Există patru puncte esențiale de care trebuie să te îngrijești pentru organizarea unei nunți, indiferent de bugetul alocat, iar din portofoliul său de colaboratori, wedding planner-ul îți va recomanda întotdeauna cei mai capabili profesioniști.
Pentru organizarea unei nunți, este important să găsești în următoarea ordine: locația, fotograful, videograful și DJ-ul potrivit. În funcție de locație poți stabili data evenimentului, iar talentul și experiența celor trei specialiști enumerați sunt câteva din condițiile de care depinde succesul nunții tale. De aceea, nu lăsa nimic la voia întâmplării, ci colaborează cu un wedding planner care poate să-ți recomande servicii de top, dar și să te asigure că totul se va desfășura conform planurilor.