Cum funcționează marketingul online SEO cu campaniile de marketing digital existente
Unul dintre cele mai mari avantaje ale conceptului de marketing online SEO este acela că funcționează cu aproape orice altă strategie de marketing digital.
Între gama de servicii SEO și celelalte strategii digitale de atragere a utilizatorilor, respectiv cumpărătorilor există o legătură strânsă.
SEO și PPC
În universul marketing-ului digital există un cuplu de putere creat de SEO și PPC (pay-per-click). Acestea funcționează foarte bine împreună, deoarece te pot ajuta să câștigi mai mult atunci când vine vorba de clasare. Ia în considerare acest lucru dacă ai deja un loc ocupat în clasare pentru unul dintre cuvintele cheie vizate. Există șanse duble de a atrage utilizatorii și de a crește rata conversiei. PPC îți permite să plasezi reclame pentru cuvintele cheie vizate. La fel cum realizezi cercetarea cuvintelor cheie pentru conținutul SEO, poți face și cercetarea cuvintelor cheie pentru anunțurile PPC. Un alt motiv pentru care aceste două strategii funcționează atât de bine împreună este că poți utiliza aceeași listă de cuvinte cheie pentru ambele campanii.
SEO și marketing-ul prin e-mail
Marketingul prin e-mail este una dintre cele mai bune strategii de marketing online. Pentru un cost extrem de redus, așa cum este cel implicat de această strategie de marketing online, poți ajunge o rentabilitate imensă. De fapt, aceasta este strategia care are cel mai mare ROI din orice campanie de marketing. Când creezi conținut SEO pentru site-ul web, acesta va câștiga cu atât mai multă popularitate cu cât oamenii îl vor vedea. O modalitate excelentă de a atrage oamenii pe site-ul web pe care îl ai pentru a citi conținutul este să furnizezi linkuri în e-mailurile pe care le trimiți. Nu numai că aceste linkuri duc destinatarii e-mailurilor la site-ul web pe care îl deții, dar pot ajuta și la creșterea traficului și a conversiilor, acestea fiind, înainte de toate, obiectivele pe care le are SEO.
Marketing SEO și social media
Marketingul social media este un alt coechipier fantastic pentru SEO. Similar modului în care este realizat marketing-ul prin e-mail, partajarea linkurilor pe diversele platforme de socializare către conținutul site-ului web pe care îl ai reprezintă o modalitate excelentă de a crește traficul și conversiile. Nu numai acest lucru se întâmplă, dar te poți conecta și la platformele de socializare de pe site-ul web. Acesta este un beneficiu imens pentru campania SEO pe care o desfășori!
SEO și web design-ul
Sarcina Google este de a le oferi utilizatorilor cele mai bune rezultate, motiv pentru care algoritmul lor de clasificare este atât de complex. Aceștia vor să se asigure că paginile pe care le clasifică nu oferă doar informații benefice și informative, ci că conțin link-uri către site-uri web ușor de navigat și plăcut de vizitat. Aici intervine designul web. Fără un design web excelent, utilizatorii nu vor dori să rămână pe site-ul tău pentru mult timp. Dacă ai o bară de navigare care este dificil de utilizat sau are prea multe opțiuni, utilizatorii pot renunța la vizitarea site-ului chiar înainte de a se apuca de citit conținutul. Dacă vrei ca Google să îți claseze foarte bine site-ul web, trebuie să ai un design al site-ului care să fie estetic plăcut, ușor de utilizat și informativ.