Cum afectează vremea comportamentul consumatorilor și decizia de cumpărare a acestora
Temperatura din mediul înconjurător și condițiile meteorologice pot influența mult modul în care trăim și ceea ce consumăm.
Dacă întrebăm diferite persoane, unele vor spune că preferă frigul, iar altele că le place mai mult sezonul cald. Preferințele diferă, iar clima ne poate influența decizia de cumpărare.
Influența climei asupra comportamentului consumatorilor
Conform Weather Unlocked, vremea are cea mai mare influență asupra comportamentului consumatorilor, după economie.
Poate să afecteze starea de spirit, să le impulsioneze deciziile de cumpărare și să le dicteze cât de mult sunt dispuși să cheltuiască. Vremea le influențează ceea ce mânâncă, ce folosesc, ce mașină conduc, ce aud etc.
Brandurile pot profita de acest factor pentru a realiza campanii de marketing bazate pe climă și pentru a obține un avantaj competitiv deosebit.
Vremea afectează consumatorii în trei moduri: metoda de cumpărare, starea lor de spirit și alegerea produsului lor.
Metoda de cumpărare
Imaginați-vă că vă aflați într-o perioadă cu ploi abundente și furtuni puternice. Vă doriți să cumpărați un produs și aveți două opțiuni: plecați cu mașina și riscați să răciți pentru a ajunge la mall sau faceți achiziția în două minute prin intermediul computerului sau telefonului mobil. Pe care ați alege-o?
Un studiu oferit de Richrelevance (companie americană care oferă experiențe personalizate de cumpărături pentru mărcile de retail mari ) a arătat că oamenii cumpără mai puțin online în zilele însorite decât în zilele ploioase. De fapt, în zilele de iarnă s-a înregistrat o creștere de 12% a traficului online.
Starea de spirit
De obicei, oamenii sunt mai dispuși să cumpere atunci când au o dispoziție bună și acest lucru apare de obicei mai mult în timpul sezonului de vară.
De fapt, există studii care arată că expunerea la razele soarelui crește dramatic nivelul de consum, împreună cu cantitatea cheltuită pentru fiecare element.
Aceste emoții pot fi determinate și de sărbători, așa cum se întâmplă la Crăciun. Spiritul de Crăciun, al luminilor, muzicii, cadourilor, magiei și emoției, fac ca oamenii să aibă tendința să cumpere mai mult.
Alegerea produsului
Clima afectează nu numai dorința de a cumpăra un produs, ci influențează și cererea pentru unele produse. Acest lucru se observă mai ales în industria alimentară și a băuturilor, industria farmaceutică și a modei.
Gândiți-vă la asta, când sunt oamenii mai predispuși la răceli? Iarna! De aceea, în acest moment, vânzările companiilor farmaceutice cresc.
Moda se schimbă și în funcție de sezon. Este mai puțin probabil ca în timpul verii să cumpărați o haină când vă puteți cumpăra un costum de baie frumos pentru a vă pregăti de vacanța la mare.
Pe de altă parte sunt alimentele și băuturile. Când temperatura este foarte ridicată, supermarketurile știu că vor înregistra o creștere a vânzărilor de băuturi reci, înghețată și chiar mobilă de grădină. Cui nu i-ar plăcea să petreacă o după-amiază însorită, savurând o băutură rece și citind o carte în grădină?
Mai simplu spus, ne putem da seama că vremea afectează comportamentul consumatorului în moduri diferite. Prin crearea unor strategii corecte, acest factor poate fi utilizat pentru a crește vânzările unei afaceri.
De asemenea, pentru a crește vânzările unui magazin este important ca acesta să aibă parte de o amenajare corespunzătoare. Un magazin bine organizat, cu produse frumos așezate pe rafturi, va determina întotdeauna cumpărătorul să achiziționeze diverse produse și să revină în acel magazin ori de câte ori are ocazia.
Din acest motiv, un rol foarte important în creșterea vânzărilor unui magazin îl au rafturile. Alegerea unor rafturi metalice pentru magazin reprezintă cea mai bună soluție pentru atingerea obiectivului într-un timp relativ scurt.
Este adevărat, în prezent există o gamă variată de rafturi metalice, ceea ce face ca alegerea să fie dificilă. Însă, pentru a face o achiziție sigură și la cel mai bun preț de pe piață, opțiunea perfectă o reprezintă magazinul online Rafturimetaliceaz.ro. Reprezentanții acestui magazin știu mai bine ca oricine că, amenajarea inteligentă a unui magazin, poate contribui la obținerea unor rezultate care să depășească așteptările tuturor.
Din acest motiv, pun la dispoziția tuturor celor interesați o gamă variată de rafturi pentru magazin. Așadar, doritorii pot achiziționa rafturi de mijloc pentru magazin (gondole), rafturi legume-fructe. rafturi metalice de perete, rafturi metalice lite pe lângă diverse alte produse destinate organizării unui magazin.
Alegeți inteligent, alegeți Rafturi Metalice de la A la Z pentru a determina consumatorii să calce pragul magazinului dvs. oricând.