Controversă stârnită de brandul Calvin Klein! Cum a răspuns compania
Să stai departe de scandaluri este din ce în ce mai dificil, iar brandurile cu renume știu foarte bine acest lucru. Calvin Klein a strârnit critici și acuzații dure odată cu lansarea unei campanii care le avea în prim-plan pe modelul Bella Hadid și robotul Lil Miquela.
View this post on Instagram
Reclama, având ca idee principală „deschiderea unor noi uși și lărgirea perspectivelor în viață”, le înfățișează pe cele două sărutându-se.
View this post on Instagram
Controversă stârnită de brandul Calvin Klein!
Lansată în urmă cu doar câteva zile, nu a durat mult până când cârcotașii au început cu remarci usturătoare la adresa companiei. „Vă rog, aruncați întreaga echipă de marketing la gunoi.”/ „Două femei straight sărutându-se pentru publicitate. Extraordinar.”/ „@theweeknd a părăsit conversația.”
Ceea ce a deranjat publicul larg, a fost deci, modul în care Calvin Klein a ales să facă referire la comunitatea LGBTQ prin două femei straight. Una dintre ele fiind un robot generat de computer.
Punctul de vedere al multora a inclus și modul în care imaginea cu două femei sărutându-se face minuni în materie de publicitat. Acest lucru, din nou, nu face deloc cinste oamenilor queer.
Care a fost răspunsul companiei?
Și bineînțeles că un răspuns din partea companiei nu a întârziat să apară: „Conceptul ultimei campanii #MYCALVINS este promovarea libertății de exprimare, incluzând spectrul de identități sexuale și de gen. (…)
În acest videoclip, am dorit să descoperim linia fină dintre realitate și imaginație. Înțelegem că folosirea a două persoane heterosexuale de același gen într-o scenă de sărut poate fi considerat un act de queerbating.
În calitate de…
Citeste continuarea AICI