Advertorialele SEO si beneficiile lor
Dezvoltarea marketingului pe internet, dezvoltarea unui numar mare de site-uri, promovarea acestora in reteaua globala si nationala necesita vanzarea de continut. Cum se creeaza un advertorial pentru a atrage atentia vizitatorilor? Pe internet, se gasesc multe exemple de mesaje care nu sunt interesante pentru utilizatori. Proprietarii de site-uri au nevoie de apeluri eficiente, astfel incat, sa atraga publicul tinta pe site. In sensul clasic, acest termen implica scrierea de advertoriale care vizeaza efectuarea unei actiuni specifice de catre o persoana aici si acum – urmand linkul, facand clic pe un buton etc.
Stilul materialului poate fi complet diferit: sec si oficial, stralucitor, amical. Doar un astfel de advertorial va fi interesant pentru publicul tinta. Pentru a crea advertoriale care sa iti aduca beneficii, ai nevoie de un specialist seo, care analizeaza activitatile companiei tale si pe cele ale concurentilor, precum si caracteristicile potentialilor tai client si numai dupa aceea va concepe un advertorial care sa iti aduca beneficii.
Ce sunt aceste advertoriale seo
Advertorialele sunt texte scrise care sunt destinate vizitatorilor reali. Scopul si avantajul principal este de a stimula cititorul la o actiune specifica, adica de a cumpara produse sau de a solicita un serviciu. De multe ori, advertorialul include sloganuri si denumirea marcii. Advertorialul scris profesional este un balans de cuvinte cheie si un text de vanzare bun, care ar trebui sa atraga oamenii, sa le ofere raspunsuri potentialilor clienti si sa respecte cerintele motoarelor de cautare.
Advertorialul de calitate care poate fi de interes pentru publicul tau, poate duce la vanzarea de produse sau la solicitarea de servicii. Acest lucru este foarte important, deoarece, niciun magazin online nu isi poate vinde produsele si nici serviciile daca nu sunt solicitate, in cazul in care oferi servicii.
Mai mult, odata cu publicarea unui advertorial seo pe un site consacrat, datorita backlink-ului, site-ul pentru care a fost redactat advertorialul va creste in autoritate, notorietate si va ceste si in pozitiile din motoarele de cautare. Aceasta se mai numeste si optimizare seo off page (link building)
Citeste continuarea pe Financiarul.ro