4 avantaje ale digitalizării afacerii tale
Era transformării digitale a ajuns deja într-o etapă foarte avansată. Nu ne mai aflăm într-o etapă de tranziție. Am ajuns la un punct în care majoritatea întreprinderilor sunt deja digitalizate. Proprietarii de afaceri au realizat că, prin introducerea tehnologiei în procesele lor, pot ajunge cu ușurință la publicul țintă potrivit, își pot comercializa produsele mai rapid și pot oferi o experiență de utilizare semnificativ îmbunătățită.
Până la finalul lui 2023, se așteaptă o creștere a cheltuielilor pentru tehnologiile care susțin transformarea digitală de până la 2,3 trilioane de dolari. Încă mai aveți îndoieli? Vă vom enumera 4 motive importante pentru digitalizarea afacerilor pe care nu le puteți ignora:
1. Digitizarea vă ajută să reduceți costurile
Fără ajutorul internetului, ar trebui să angajați o echipă masivă pentru a acoperi toate operațiunile.
Vă ocupați de marketing, probabil, iar în loc să angajați scriitori interni care ar necesita cheltuieli obligatorii și spațiu de birouri, puteți apela la un serviciu de încredere pentru lucrări de cercetare cu orice ocazie în care aveți nevoie de un text de marketing. Freelancerii vă pot ajuta, de asemenea, cu chestiuni legate de plan de afaceri, rapoarte, programare, analiză, arhivarea documentelor și multe altele.
2. Digitalizarea șterge limitele geolocalizării
Chiar și un magazin local poate începe să își ofere serviciile într-o arie mai largă atunci când are un site web excelent și lucrează cu un serviciu de expediere eficient.
Luați ca exemplu marile platforme de comerț online. Acestea au ajutat mii de vânzători să ajungă la o audiență globală prin intermediul metodei de livrare drop-shipping. Ei nici măcar nu au nevoie de un magazin fizic; doar de un spațiu de depozitare pentru produsele lor și de un program care să le permită să gestioneze comenzile.
3. Transformarea digitală îmbunătățește serviciile pentru clienți
Nu mai este nevoie să angajați agenți de servicii pentru clienți care să ocupe spații de birouri și să răspundă la telefon în timpul orelor de program. Prin procesul de transformare digitală, puteți avea agenți de asistență la distanță care să se ocupe de clienți online, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Deoarece puteți angaja agenți din întreaga lume, aceștia nu vor fi nevoiți să lucreze în toiul nopții. Ei vor lucra în continuare la ore de birou decente, dar vor acoperi serviciul 24/7 datorită fusurilor orare diferite.
Chatbots sunt o altă opțiune bună. Acest serviciu devine din ce în ce mai eficient în a răspunde la întrebări de bază și în a redirecționa clienții către departamentul potrivit.
Astfel, sistemul de asistență devine fie mai rapid, mai eficient și mai convenabil pentru clienți, care vor începe să aibă mai multă încredere în marca dumneavoastră.
4. Puteți ajunge la utilizatorii mobili
Dacă dezvoltați un site web și îl adaptați la dispozitivele mobile, veți ajunge la o fracțiune foarte importantă din publicul țintă. În prezent, tot mai mulți oameni își folosesc smartphone-urile pentru navigare și cumpărături. Mulți au uitat că au existat vreodată computere.
Vă puteți vinde direct produsele sau serviciile prin intermediul unui site web mobil sau al unei aplicații. De asemenea, puteți dezvolta o aplicație care să aducă valoare utilizatorilor. Firmele de haine sportive fac acest lucru într-un mod perfect. Au dezvoltat aplicații de alergare, care au creat un public fidel în jurul lor. Gândiți-vă la asta: aveți cunoștințe și expertiză în nișă? Puteți satisface unele dintre nevoile publicului printr-o aplicație mobilă? Ar fi o decizie care ar ajuta foarte mult la conștientizarea mărcii.
Datorită tehnologiei, puteți reduce cheltuielile, extinzând în același timp raza de acțiune dincolo de nivelul local. Veți îmbunătăți productivitatea și performanța echipei de asistență pentru clienți. Puteți angaja lucrători la distanță, care vor munci la prețuri mai accesibile, fără a afecta deloc eficiența companiei. Pe scurt, toate afacerile prosperă datorită tehnologiei moderne.
Sursă foto: Unsplash